Tuesday, November 3, 2009

31.10.2009 kangar - Bukit jernih


tarikh : 31 oktober 2009
jam : 7.00 am
lokasi kayuhan : kangar - tasik Melati - bukit jernih - semadong -kangar
riders : abg li , omaq, pascal, kodiq, cikgu, det, mie

sewal jam 7.00 abg lie kita dh terpacak depan masjid Syed sirajudin. aku dgn omaq ja yg gerak dr pejabat.


kelihatan kodiq tgh dok bercerita perihal bertembung dengan rombongan penyokong kelantan di petronas.


waktu ni kami dh sampai kat tasik melati. ramai jugak org kat ctu.







waktu tengah rehat2 nmpk ustaz Hadi jalan menghala ke tmpt kami. dia baru lepas jogging kat situ. ustaz hadi ni selalu bagi kuliah agama kat pejabat kami.


kami ikut laluan nk ke MATRI











kat sini la kami kena hon dengan drebar keretapi tu. dia ingat kami nk cross waktu keretapi lalu kot. heheh











maaf. aku xtau nk tulis apa. jadi tengok gambar saja ok. cumanya waktu balik lalu ikut jalan semadong tu aku jauh ditinggalkan kat belakang. itu yg aku xpuas hati. ayaq pulak lupa nk bawa. sampai kat kedai makan aku oder teh o ais 1 ayaq kosong 3 pastu aku tapau masuk botol lagi..

sekian.............................

No comments:

Post a Comment